این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع اسباب بازی فکری وعروسکی

انواع اسباب بازی های فکری و عروسکی
اسباب بازی های چوبی و پایداری که جزو بهترین محصولات بازی هستند را در این مجموعه مورد بررسی قرار دهید خواهید دید که مجموعه ای از دست چین ها و گنجینه ای منحصر به فرد و زیبا ساخته شده است.

می‌توانید اسباب بازی های رنگارنگ مختلف تا مجموعه های قطار چوبی که کلاسیکی هستند و یا بصورت هدایای میراث زیبا و ماندگار را نیز مشاهده کنید. محصولاتی بادوام  که برای لحظات طولانی و بی پایان، سرگرمی و یادگیری خلق شده اند
اسباب بازی فکری
کشف جهان و
یادگیری حل مسئله
بچه ها رشد می‌کنند و در عین حال که دنیا را کشف می‌کنند وبا اطرافشان بیشتر آشنا می‌شوند حل مسئله یاد می‌گیرند.

این اسباب بازی ها برای آشنایی کودکان نوپا و نوزادان و بچه ها با مهارت های تازه هستند راه های برای هیجان بیشتر و دنیای رنگارنگ و مجموعه های حل مسئله برای سنین متفاوت.

اسباب بازی خانه سازی یا هر سازه ای دیگر مجموعه ای درخشان و بسیار کاربردی برای حل مسئله میباشد که شامل بازی ها وپازل هایی است که به فرزندانمان کمک می‌کنند تا الگوها و اشکال را بیاموزند.

کارهای چوبی درشت که برای کودکان نوپا که تقریب برای گروهای سنی مختلف تا ۳ سال هستند و مجموعه ای دیگر که  جنسی سخت تر دارند مناسب سن های بزرگتر بین ۳ الی ۴ سال به بالا هستند

اما ویژگی های تعاملی که در بازی های آموزشی هستند راهی بسیار عالی ومناسب برای جذب کودکان تقریبا تا ۶ ماهه و حتی تا ۱۲ ماهگی هم بسیار خوب هست که در عین حال می‌توان روشنایی یا صداها و نورها را نیز به اسباب بازی ها افزود.

نگران این نباشید که اندازه ها مناسب دستان کوچک کودکتان هست یا نه زیرا شکل و استیکر هابا درنظر گرفتن دست های ریز و نازک آنها در نظر گرفته شده.

روش سرگرم کننده برای آن دستان کوچک برای حل مشکلات همان اسباب بازی بلوک‌های ساختمانی هست و گزینه ای عالی برای مرکز آموزش اولیه برای بچه ها است.

 

این مجموعه درخشان از اسباب‌بازی‌های حل مسئله شامل بازی‌ها و پازل‌هایی است که به کودکان کمک می‌کند تا اشکال و الگوها را بیاموزند.

اسباب بازی فکری خانه سازی
مرتب‌کننده‌های شکل و استکرها با در نظر گرفتن دست‌های کوچک طراحی شده‌اند. بلوک‌های ساختمانی روشی سرگرم‌کننده برای به دست آوردن دست‌های کوچک برای حل مشکلات است، و گزینه‌های مرکز آموزش اولیه برای بچه‌ها بزرگ و آسان

هاجر حردانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید