این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسباب بازی چوبی جذاب

 

اسباب بازی چوبی جذاب
بزرگترین دغدغه مادران این است که هر چه اسباب بازی برای بچه هایمان تهیه می کنیم آنها با کمی بازی دیگر علاقه‌ای به آن سرسره اسباب بازی از خود نشان نمی‌دهند و دیگر برای بازی سراغ آن نمی‌روند و این اتفاقی هست که خیلی وقت‌ها پیش می‌آید و هزینه‌های صرف شده بر باد می‌رود.
باید بدانید که بهترین انتخاب برای اسباب بازی آن است که کودک مجذوب آن شود و با لذت بخشیدن به بازی واز بین بردن بی حوصلگی او بیشتر و بارها و بارها به سراغشان برود. این نوع خرید ممکن است برای اسباب بازی خیلی ارزان یا خیلی گران باشد اما بیشترین لذت از بازی و بیشترین یادگیری
و قوی تر کردن حسی یا جسمی را برای او فراهم کنند.

عامل مهم در رشد ذهنی و جسمی کودکان چیست که در رشد؟

عاملی که در رشد انسان در همه دوره های زندگی حیاتی و لازم الاجرا است همان فعالیت و بازی کردن است.
به نظرتان کودکی که ساکن باشد و یا بازی نکند از سلامت و شادی کافی برخوردار است؟
از دیدگاه روانشناسی تمایل به بازی کردن و داشتن اسباب بازی یکی از نشانه‌های سلامت عقل کنجکاوی و هوشیاری به شمار می‌رود بازی همان غذای روانی کودکان است.
البته این غذای روانی مختص کودکان نیست بلکه انسان در هر سنی سرگرمی و بازی های مناسب خود را باید پیدا کند. پس با بازی کردن و جنب و جوش کودکان، شرایط خوب و سالم بودن را برای آنها مهیا کرده ایم.
نکته‌ای که در اینجا باید ذکر شود اختیار و نوع اسباب بازی است.
با نوع انتخاب مان می‌توانیم تاثیر مستقیم در رشد ذهنی و افزایش مهارت‌های حرکتی او بگذاریم و درباره این موضوع باید با هوشیاری بیشتری را به خرج دهیم.
کودک قرار کودکی کند و از همین راه خود را بشناسد و درباره خودش چیزهایی را بفهمد، دنیای خود را درک کند به جهان پیرامون و اطرافش را بشناسد، در جریان بازی پرورش، فکری عاطفی، جسمی و اجتماعی می یابد.
این همان راهی است که بتواند احساسات خود را ابراز و نشان دهد و باعث تخلیه فشار و استرس های عصبی کودک می شود و سرانجام سبب کسب مهارت و ورزیدگی در مقابله با مشکلات زندگی می شوند، که همان یادگیری حل مسئله پیش آمده، است انواع اسباب بازب
و حالا نظری کنیم به انواع اسباب بازی ها
نوعی از اسباب‌بازی‌ها هستند که قرار است مهارتهای کودک را تقویت کند خلاقیت و انعطاف ذهنی را در آنها تقویت کنند. اسباب بازی هایی که مهارت های حرکتی دست و هماهنگی چشم با انگشتان مانند مهره های رنگی که نخ را باید ازسوراخ آنها رد کند.
تقویت قوه تشخیص مانند اشکال هندسی گوناگون جورچین، کارت های مصور رنگی و لوگوی رنگی و تقویت رنگی تقویت قدرت گویای و بیان هستند، مانند سازدهنی، بوق، سوت و داستان ها نیز از این نوع هستند.
اسباب بازی های که ساختنی هستند برای تقویت قوه خلاقیت هستند. بچه ها آن چیزی را که در ذهن دارند می‌توانند بر روی این لوگوها پیاده‌سازی کنند و بر این باور برسند که می‌شود به رویاها دست یافت و خواسته‌های نشدنی وجود ندارد پس لوگو و مکعب های ساختمان سازی مارو به این هدف می‌رسانند.
با، مداد و وسایل نقاشی  می‌توان  احساسات را به صورت بی کلام بیان کرد.
می‌دانیم که روانشناسان  با مطالعات گسترده در پی این بودند که چگونه احساسات درونی کودکان را با نقاشی آنها بتوان فهمید و راهی برای درمان حالات روانی و اختلالات روانی آنها پیدا کرد که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت.
ونیز والدین می توانند قدرت تمرکز و توجه بچه ها را با نقاشی تقویت کنند به این روش که، از فرزندانمان بخواهیم یک چیزی را نقاشی کند مثلاً  گلدانی با طرح ساده جلوی آنها بگذارید آنها با توجه به جزئیات وسایل قدرت توجه و تمرکز شان را بالا می برند.
توجه و تمرکز همان قدرت بسیار مهم در تقویت مطالعه فرزندان در بزرگسالان است
و اما بازی عروسک، مجسمه سازی، شن و ماسه و آب همان اسباب بازی های هستند، که می توان با آنها هر بازی را انجام داد و مورد علاقه تقریباً همه کودکان هستند.
اسباب‌بازی‌هایی که در اینجا می‌توان به آنها اشاره کرد
شتر اسباب بازی
اسباب بازی وسایل ورزشی
اسباب‌بازی اکتشافی
اسباب بازی معما و بازی
اسباب بازی ساز ه ای
اسباب بازی مهارتی
اسباب بازی بازی ورزشی وفعالیت بدنی
اسباب بازی کمک درمانی( لکنت زبان، خشم و عصبانیت و…)
اسباب‌ بازی‌های شخصیت کارتونی

کودکان در هر سنی که باشند به نوعی از اسباب بازی جذب
می شوند، بدین منظور باید مناسب سن، علاقه‌مندی، توانایی ذهنی، رشدی کودک باشد، نباید بسیار پیچیده یا ساده و خسته کننده باشد برای پرورش خلاقیت کودک باید این موارد را مورد توجه قرار دهیم و این را هم در نظر بگیرید که اگر مهارت کودکی در کاری بالا باشد نباید وسیله ای را برای او مهیا کرده که فقط مناسب سنش باشد، برخی کودکان نسبت به سن خودشان در کاری مهارت بیشتری  دارند و برعکس.  دانستن گرایش و علاقه کودک با در نظر گرفتن همه این موارد هست که باید توجه شایانی به آنها کرد.

هاجر حردانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید