این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اسباب بازی قایق چوبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات اسباب بازی قایق چوبیفروشنده انواع اسباب بازی قایق چوبی

قیمت سرسره اسباب بازی همانند دیگر کالاها بر مبنای یک سری پارامتر ها مشخص می گردد.

این محصول در طرح ها و مدل های متفاوتی تولید می‌ شود که تمامی افراد می‌ توانند بر مبنای سلیقه های خود نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند. اسباب بازی قایق چوبی به علت لوکس و کلکسیون بودن بیشتر برای بزرگسالان هم جذاب است و از بازار فروش مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت اسباب بازی قایق چوبی

مشخصات اسباب بازی قایق چوبی

مشخصات اسباب بازی قایق چوبی قایق چوبی در گروه شتر اسباب بازی پر طرفدار قرار می‌ گیرد که کل بدنه آن چوبی است و به دلیل لوکس و کلکسیون بودن دارای قیمت فروش بالاتری می باشد.

اما به دلیل اینکه این محصول از جذابیت خاصی برخوردار است، علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم ترجیح می‌ دهند از آن استفاده نمایند.

این محصول به صورت تک رنگ و به رنگ مشکی ارائه می شود و دارای ارتفاع ۱۳ سانتیمتر و عرض ۱۲ سانتیمتری می باشد و بر روی یک پایه شکیل چوب قرار می گیرد.

بادبان‌ های این قایق ظرافت و زیبایی خاصی دارند و به کمک چوب و پارچه های کنفی طراحی شدند که بر جذابیت آنها افزوده می شود.

این مدل از اسباب بازی دارای جعبه مقوایی مطابق با سلیقه های مختلف است که به همین جهت می‌ توان برای هدیه دادن نیز از آن استفاده کرد. این محصول از چوب های بی ضرر تهیه می‌ شود و در نتیجه کودکان می توانند ساعت ها بدون هیچ گونه محدودیتی با آنها بازی نمایند.

این در حالی است که اسباب بازی های پلاستیکی دارای مواد شیمیایی مختلف هستند و اثرات بد را بر روی کودکان می گذارند.

فروشنده انواع اسباب بازی قایق چوبی

فروشنده انواع اسباب بازی قایق چوبی

فروشنده اسباب بازی قایق چوبی این محصولات با کیفیت بالایی در اختیار متقاضیان قرار می دهد و به همین مشتریان می‌ توانند به کیفیت و استاندارد بودن این محصولات نهایت اطمینان را داشته باشند.

بسیاری از متخصصین معتقدند که امروزه استفاده از اسباب بازی های چوبی در قیاس با نمونه های پلاستیکی برای کودکان فواید بسیار بیشتری دارد.

این نوع اسباب بازی ها همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم بر مبنای چوب های با کیفیت و بی‌ضرر ساخته می‌ شوند و کودکان می‌ توانند مدت زمان بسیار طولانی از آنها استفاده نمایند.

علاوه بر این موضوع اساب بازی های چوبی تنوع بسیار زیادی به خود می‌ گیرند و می‌ توانند با تمامی سلیقه ها همخوانی داشته باشند.

فروشنده قیمت قایق چوبی اسباب بازی را در رقم های متنوعی اعلام می کند که این قیمت فروش بر مبنای یک سری از عوامل و پارامتر ها و توسط تولید کنندگان عمده مشخص می گردد.

هاجر حردانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید