این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انتخاب بهترین اسباب بازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های  بازی چوبی

عصر ما، عصر بتن و آهن است که بسیار سخت و سرده، عصر وسایل تکنولوژی و وسایل  دست ساز انسانها. بدور از طبیعت هستیم  طبیعتی که سراسر انرژی مثبت و حس آرمش هست.
چه انتخابی برای فرزندانمان داشته باشیم تا باعث حفظ رابطه انسان با طبیعت شود و این انرژی‌ها را به آنها منتقل کنیم.
اینجا قراره بگیم که چکار کنیم تا با زیبای هاو طبیعت ارتباط برقرار کینم.
شاید بگید که این چه ربطی به بچه ها و اسباب بازی آنها دارد

بهترین انتخاب والدین
همینطور که می‌دانید انتخاب‌های والدین به فرزندان آنها برمی‌گردد وطرز زندگی آنها رو تحت تاثیر قرار می‌دهد وقتی  انتخابها در حد وسایلی که حاصل از مواد شیمیایی و مصنوعی هست باشد، ممکنه چه عوارضی داشته باشه؟

راه حل چیه؟
وحالا بدانید که، بهترین نوع اسباب بازی و دکوراسیون اتاق کودک، چیزهای از جنس سلامتی، از جنس طبیعت و آرامش
این همان چوب است، اسباب بازی های چوبی.

چه جنسی برای روان فرزندانمان مناسب تر است؟
چوب به خودی خود یک جاندار محسوب می شود و انسان توانایی برقراری ارتباط بهتری با آن دارد، استفاده از چوب به لحاظ روانی برای کودکان بسیار مطلوب‌تر است برای همین است که وقتی ما پا در طبیعت می گذاریم احساس آرامش خواهیم کرد.
این اسباب بازی های چوبی با فرزندان شما بزرگ می شوند و همانطور که توانایی حرکتی و ذهنی فرزندتان رشد می‌کند، استفاده از اسباب بازی های چوبی هم متناسب با آن تغییر می کند.
این اسباب بازی ها تاریخ مصرف ندارند و به عبارتی متعلق به همه زمان ها هستند. بادوام، و در برابر پرتاب ضربه و حتی در مقابل گرد و خاک مقاوم هستند، و به راحتی تمیز می شوند. اجرای آسان اشکال در اسباب بازی چوبی و سبک بودن آن باعث می شود که، کودک در استفاده از آن به مشکلی بر نخورد.
در مورد اشکال خام نظیر دایره، مکعب، مثلث ها، و غیره به آنها این جسارت را می دهد، تا با استفاده از تخیلات خود آنها را به کار گیرند و بازی کنند، و راه های خلاقانه ای برای استفاده از آنها در فضاهای متفاوت بیابند.
این نوع اسباب بازی کمتر گیج کننده هستند به جای آن که صداها از اسباب بازی تولید شود، کودک خود، تمام صداهای لازم را ایجاد می‌کند. اینگونه ذهن کودک متمرکز شده تا به سناریوهای مختلف بپردازد و خلاق تر شود.

ویژگی های  بازی چوبی

اسباب بازی چوبی توان حرکتی کودک را تقویت می کند بازی با قطعات چوبی اسباب بازی باعث افزایش توان حرکت انگشتان و کودک در گرفتن اشیا افزایش قدرت ماهیچه ای برای حمل و برداشتن قطعات تقویت مچ و غیره می باشد.
پس در انتخاب نوع وجنس اسباب بازی های بچه ها  دقت لازم را داشته باشید تا به رشد وسلامت بهتر  آنها کمک کنید. ما اینجا هستیم تا گامی برای بهتر زندگی کردن بچه ها بردارید و بهترین ها را انتخاب کنید.

هاجر حردانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید