این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسباب بازی چوبی دخترانه ۴ ساله

اسباب بازی چوبی دخترانه

در واقع بازی تنها تفریح نیست بلکه همان معنای دنیای کودکی است و راهی برای وارد شدن به این دنیا و ارتباط برقرار کردن با کودکمان است.

برای انتخاب سرسره اسباب بازی دخترانه باید دانست که کودکان را باید پیش از رفتن به دبستان آماده کرد وخیلی از روان شناسان به صورت‌ علمی به این نتیجه رسیده اند که بهترین شیوه آموزشی، سوق دادن غیر مستقیم کودکان به سمت آموزش های لازم برای شروع مدرسه هست.

دلیلش هم اینست که آموزش‌ مستقیم در آن سن ممکنه کودک را دلسرد کند. باید با اسباب بازی یا ایده های جالب حروف، کلمات فارسی، انگلیسی_ حیوانات اهلی، حیوانات وحشی، مشاغل _اشیاء و غیره را بشناسند.

انواع اسباب بازی چوبی دخترانه ۴ ساله

* وسایل آشپزخانه چوبی

* اشکال هندسی چوبی

* اسباب بازی چوبی فکری

* خانه سازی چوبی

* لگو چوبی

* تلفن اسباب بازی چوبی

* شتر اسباب بازی

* هواپیمای چوبی

* چرخ خیاطی چوبی

* و…

اشکال هندسی اسباب بازی چوبی

امروز به بررسی اسباب بازی چوبی دخترانه ۴ ساله اشکال هندسی میپردازیم

بازی واسطه یادگیری است یادگیری با ایده ها و اسباب بازی جالب آسان تر می‌شود زیرا کودک یک کاشف  و پردازش کننده اطلاعات است

اما باید راهی پیدا کرد تا بتواند یادگیری را در ذهن خود پردازش کند و آن ها را فراگیرد و با روش آموزشی تعامل پیدا کند. حواس خودش را جمع کند و درس ومهارت را فراگیرد.

بازی اشکال هندسی در آشنایی بچه ها با شکل ها و رنگ های اولیه تاثیر گذار می باشد و به تقویت مهارت های مانند هماهنگی دست و چشم، دفت و تمرکز، قدرت دست ورزی_ تخیل _حل مساله‌  کمک می‌کند.

تا باعث رشد ذهنی کودک شود

نکاتی که در انتخاب برترین و مفیدترین اسباب بازی  چوبی دخترانه ۴ ساله باید بدانید. 

۱٫اولین مورد اینکه باید حس کنجکاوی کودک را برانگیخت و اسباب بازی مناسب و خوب این حس را در کودک بوجود می‌آورد.

۲٫اسباب بازی باید آموزش مهارتی در آن باشد آموزش هایی مانند دست ورزی که  انگشتان را برای شروع به نوشتن یا تقویت عضلات انگشتان آماده می‌کند.

یاد گیری حروف که برای شروع خواندن یا ساخت بازی های جدید و… می باشد.

۳٫هر کودکی در خود حس خلاقیت دارد و از اینکه آن را بروز دهد یا با علاقه خود خلاقیتی ایجاد کند احساس آرامش و رضایت پیدا می‌کند و خلاقیت را در خود تقویت می کند، پس باید پاسخگوی حس خلاقیت هم باشد و بتواند چیزهای جدید خلق کند.

که با نقاشی، بازی، لگو، اسباب بازی فکری و… این امر مهیا می‌شود.

۳٫اسباب بازی دخترانه ۴ ساله که باید مناسب سن آنها باشد و که باعث بالندگی و رشد ذهنی کودک شود و در عین حال لذت ببرد.

۴٫مواظب باشید که اسباب بازی باعث تقویت خشونت در کودکی نشود مانند خرید شخصیت های کارتونی عروسکی خشن، یا دارای صدای گوشخراش و… جدا خوداری کنید زیرا با تکرار این بازی رفتارش به شمت خشونت سوق داده می‌شود.

اگر شما هم به دنبال اسباب بازی باکیفیت می‌گردید که دارای قیمتی ارزان داشته باشد و هم شکل زیبایی داشته باشد این مجموعه به شما استفاده از بهترین اسباب بازی چوبی پیشنهاد می‌کنیم. فروش اسباب بازی چوبی بسیار آسان می باشد و مثل گذشته زمان بر نمی باشد برای تهیه و سفارش این محصول نیاز به حضور مستقیم فرد مصرف‌کننده نمی باشد.

محصول را از طریق یا شماره تماس ما و سامانه اینترنتی ما سفارش دهید تا در کم ترین زمان با قیمت ارزان و مناسب در بسته بندی با کیفیت برای شما ارسال گردد این محصول مناسب برای همه نوزادان و کودکان و نوجوانان می باشد و کاربردهای بسیار زیادی دارد.

هاجر حردانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات اسباب بازی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید